Volgers - Followers

vrijdag 2 maart 2012

Twee gestempelde kaarten - Beide gekleurd met nat crepepapier én zelfgemaakte glimmermist

De muzikantenstempel is van Stampinback, de muzieknoten onbekend en de stralen onderin van Tim Holtz. De ondergrond is gekleurd met strookjes afgescheurd (en propjes uitgeknepen)crepepapier en zelfgemaakte glimmermist van crepepapier, water en cosmic shimmer. En weer met wat bleekwater gespeeld.

De Stempels zijn van Stampinback...de achtergrond is net als de kaart hierboven gekleurd met crepepapier, glimmermist en bleekwater.

15 opmerkingen:

catherine zei

These look so beautiful and love the colours
x catherine

maria's knutselplezier zei

Weer heel mooi Alie, daar we allebei winkelen bij stampinback, heb ik tal van stempels die jij ook hebt!!!Mooi om te zien wat jij er mee maakt, en je kaartjes zijn weer super, ingekleurd met crepepapier, ?? dat heb ik nog niet geprobeerd, echt mooi resultaat!!!

Groetjes
Maria

Ellie zei

Ik vindt vooral die 2e heel erg mooi! Leuk dat je gelijk ging kleuren met de crepepapier! Als je het papier nat maakt en de crepepapier er dan op legt, krijg je nog weer een ander effect.

Monique zei

Wow, wat mooi!!
en wat lijkt me dat een leuk werk, kleuren met crepepapier!
Alweer een techniek die ik wil uitproberen. Gaaf!!
Groetjes, Monique

Janny Jager 't Hooft zei

Wat heb je weer lekker zitten spelen met crepepapier Alie

Super mooi zijn ze geworden ,heel verschillend allebei .
De eerste vind ik er heel vrolijk uitzien en de tweede vind ik super mooi .
Was weer genieten geblazen om al dat moois te bewonderen.

Groetjes Janny

Gery zei

Twee héél verschillende kaarten, maar beide ontzettend mooi.
Bijzonder wat je hebt gedaan met het crêpepapier en de kleuren.
Ik vind ze schitterend Alie.
Fijn weekend en groetjes van mij.
Gery

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een super mooie kaarten Alie. Geweldig de achtergronden. Allebei schitterend en pracht kleuren.
Dew nature kaart is fabelachtig mooi.
groetjes en fijn weekend
Marja

Anoniem zei

Super !
groetjes Ank

Yvonne zei

Wat een mooi effect met crêpepapier. Je kaarten zijn allebei weer erg mooi, de tweede heeft iets mystieks.
Groetjes Yvonne.

Marina Huisman zei

Je hebt hier een techniek gebruikt die ik nog niet kon maar nu ik dit mooie resultaat zie ga ik die zeker eens uit proberen.
Dank je wel Alie voor de ideeën die je ons geeft.
Fijn weekend.
Marina.

Aukje zei

Wat een mooie kleuren!!
Leuke techniek heb je gebruikt met crepepapier.

Groetjes
Aukje

Ballie (Bennarda) zei

Wat weer 2 super de super kaarten zijn dit Alie, geweldig met crepepepier.
groetjes Bennarda (Ballie)

alix zei

Ik sluit me bij mijn voorgangers aan: schitterend. Mijn favoriet is de 2-e de groenige. Zo'n mooie kleuren..Ik ga de techniek ook eens doen!Bedankt voor het idee.
Groetjes, ALix

Yvonne zei

Wat een mooie kaartjes Alie! Prachtige kleuren en een heel leuke techniek met het crepepapier, het geeft een prachtig effect!
Groetjes van Yvon

Valerie Deconinck zei

leuke kaart...
kijk je ook even op mijn blog, heb een leuke candy
groetjes Valerie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...