Volgers - Followers

vrijdag 23 maart 2012

Gift tag met kindertoververf


Click on the picture to enlarge it

Ik had een tag hangen, o.a. beschilderd met blauwe en roze/rode metallic verf. Maar blij was ik er niet mee, dus alles eraf gesloopt wat ik eraf kon krijgen. Daarna met bruine en goudkleurige kindertoververf over de onderlaag geschilderd. Verschillende materialen in de natte verf aangebracht, beetje lijm hier en daar, knoop, tekst en yesss, nu word ik wel blij van deze tag. Heerlijk dat geklieder dat je dan "artistiek" mag noemen...en uhhh tsja zo voelt het ook best wel (stoer van mezelf dat ik dat durf neer te zetten, onzeker als ik soms kan zijn). Wens jullie alvast een STOER weekend toe :-)

En dan wil ik de nieuwe volgers ook nog graag welkom heten, wat leuk dat jullie ook interesse in mijn blog met creaties hebben!! Dankjewel en hopelijk veel kijkplezier :-)

I joined the Bingo challenge at: Simon Says Stamp Challenge

I joined the Bingo challenge at: The Stamp Man Challenges

19 opmerkingen:

Gery zei

Hey powergirl, je mag best trots zijn op jezelf hoor.
Dat zijn wij hier in Nederland veel te weinig.
Je maakt zulke mooie dingen en ik zeg altijd: "Het is jouw kunst en als jij er tevreden over bent, maakt het niet uit welke mening een ander heefter over heeft."
Het is wel leuk om komplimenten te krijgen natuurlijk, maar het leukste was toch het creëren?
Mooie tag geworden stoere Alie.
Wens je een heel fijn weekend en geniet vooral van alles wat er te genieten valt.
Groetjes Gery

Juls zei

Love this, lovee the texture on it!! Hugs Juls

Monique zei

Wat ga jij in een snel tempo!
Iedere dag laat je wel weer iets moois zien.
En je mag je best stoer noemen hoor!
Maar het leukste is dat je zelf blij wordt van je creaties. Daar gaat het tenslotte om!
Mooie tag!!
Groetjes, Monique

maria's knutselplezier zei

Ja, Alie, dat geklieder heeft wel wat opgeleverd, ik vind je tag heel mooi, en stoer zoals je zegt, verder als distress verf ben ik nog niet gekomen alhoewel ik drie kleuren kinderverf gekocht heb in Nederland je geeft me zin om ook eens te proberen !!Je zal wel zien wanneer!!!

Groetjes en een leuk lente weekend!!!

Groetjes
Maria

Miranda zei

Ik vind je tag prachtig Alie en juist vaak door dat 'geklieder' ontstaan de prachtigste 'stoere' dingen! Fijn weekend , Miranda

Patrice zei

Alie dit moet je zeker meer gaan doen, want het resultaat is subliem geworden!

Silvia(Barnie) zei

A fabulous tag, love the corrugated cardboard background.
Have a nice weekend.

Femmy zei

schitterend Alie, geweldige kleuren!

alix zei

Helmaal jouw stijl, en ja hoor, je mag er helemaal trots op zijn!! Ik zou he zo willen namaken1
ga lekker zo door, dan maak jij de mooiste dingen!
gr, ALix

Saskia zei

Prachtige tag, Alie! Juist door toeval en heel veel laagjes verf en inkt en wat je maar voorhanden hebt, ontstaan de leukste dingen.

Jan Hennings zei

Great tag and love the different textures!

Myriame zei

Een prachtig stukje ART Alie, dat moet je meer doen!!!

Janny Jager 't Hooft zei

Dit ziet er Super uit Alie
Je mag trots zijn op je geklieder hoor.
Al vind ik het helemaal geen geklieder.
Inderdaad stoer van je dat je dit over jezelf zegt ,moet je vaker doen.
Het is heel erg ceratief.

Groetjes Janny

Ballie (Bennarda) zei

Jee, Alie, wat fantastisch wat je weer hebt gemaakt en dat bijna iedere dag.Heel knap.
groetjes Bennarda (Ballie)

Cath Wilson zei

I love this, Alie - lots of texture and a great natural feel x

Ellie zei

je moet vaker kliederen!

Arnoldo L. Romero zei

I love the organic feel of your card. Blessings!

lainey zei

LOVE it!! lainey x

Clarky J zei

A wonderful tag - loving the colours Thanks for joining at TSM challenge

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...