Volgers - Followers

donderdag 29 maart 2012

Gift tag met aluminiumfolie en stempels


Na gisteren wilde ik méér maken met de aluminiumtape...Dit keer een geëboste achtergrond met bolletjes, waar ik Luster rub ons over heb gesmeerd. Achter de tag een iets grotere tag uit scrappapier gesneden. Datzelfde scrappapier heb ik ook gebruikt voor de vissen stempels. Kartonnen letters met kleur "bekliederd" en als het woord TAG op de ondergrond geplakt. In de linkerbovenhoek wat frutsels, en bovenin en linksonder wat Tim Holtz teksttape geplakt. Een oorbelhaakje mag dienen als vishaak en het zogenaamde vissnoer en de sliertjes bovenin, heb ik uit een pannenspons van Sorbo geknipt(ja het was een nieuwe, geen gebruikte, gaat zo ruiken anders he? :-)). De randen van de onderste tag met een paperdistresser van Tim Holtz bewerkt en wat bruine chalk op gesmeerd. Bij de grote vis nog wat "luchtbellen" geaccentueerd met dé witte gelpen. De twee grote vissen zijn stempels van Crafty Individuals en de kleine van Stampinback, maar ze kunnen het samen goed vinden hoor.
I joined the challenge: a Tag, at: Simon Says Stamp and Show

14 opmerkingen:

Candy C zei

Alie...I like your textured tag! It's really well done. Love layers and the fishes with the little boy. Thanks for joining us at Simon Says Stamp and Show. <3 Candy

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit is prachtig Alie. Prachtige achtergrond met de bolletjes en aluminium. Geweldige kleuren en combi.
groetjes Marja

Janny Jager 't Hooft zei

Wowwwww Alie wat heb je je weer lekker uit zitten leven zeg.
Hij is super mooi geworden.

Groetjes Janny

Juls zei

fabulous!! Love the embossing!! Hugs Juls

Saskia zei

Wow, Alie, deze vind ik echt ontzettend gaaf! Prachtig, al die verschillende laagjes. En een heel mooi geheel door het consistente kleurgebruik.

maria's knutselplezier zei

Mooi gedaan Alie, mooi en speciaal effect met die aluminiumfolie, mooie kleurencombinatie ook, bedankt voor dit te delen met ons, en vooral om de goede uitleg , zodat we dit ook eens kunnen proberen!!!!

Groetjes
Maria

Cath Wilson zei

This is beautiful and the colours are absolutely gorgeous, Allie - lovely work x

Gery zei

Bedankt voor je uitleg Alie en ik zie wel dat jij er gewoon verder mee bent gegaan.
Je maakt echt heel veel werk van zo'n tag, echt prachtig hoor. Er is zoveel op te zien en met jouw uitleg, ga je steeds méér zien ook.
Superwerk hoor.
Groetjes Gery

Patricia zei

Echt weer SUPER mooi werkstuk!!!!
Groetjes Patricia

ellen vargo zei

What an awesome tag! The background is so beautiful with all that texture. Great job! Thanks for sharing your creation with us at Simon Says Stamp and Show! Ellen :)

Janine zei

ik heb het al eens gezegd en zeg het voor de zekerheid nog een keer ☺ ik ga zo glimlachen bij je verhalenlijn, heerlijk alie!! en je tag is weer helemaal toppie!! Fijn weekend.

Linda zei

O,o,o, Heb ik één weekje niet op je blog gekeken en dan heb ik weer een uur nodig om al het nieuwe (uitgebreid) te bewonderen! Heerlijk weer. En goed van je dat je de verschillende stempelmerken bij elkaar gebruikt! Ben ik een groot voorstander van.
Heel fijn weekend gewenst!
Linda.

Silvia(Barnie) zei

Great colors and texture, looks wonderful.

Ellie zei

Heerlijk om naar te kijken! Je bent echt productief op dit moment !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...