Volgers - Followers

dinsdag 6 maart 2012

Gestempelde kaart - Wat ruist er door het struikgewas :-)

Met deze kaart heb ik me echt zitten vermaken. Eerst de naakte man gestempeld (dacht even dat die van De Stempelwinkel was, maar deze is van Stampinback) met grijze Stazon, de man gemaskerd met maskertape en toen de stempel met de takken (Stampinback) met groene Stazon gestempeld (Heel raar, als je vrij lang de Stazon droogt met de heatgun, verkleurt de inkt, in dit geval wel leuk, want het kleurde blauwig). Daarna groene en blauwe kleuren Adirondack bright gesponsd en het geheel besproeid met blauwe glimmermist waar ik zowel helblauwe als felgroene Cosmic Shimmer bij had gedaan. Het werd een groen/blauw kleurenfeestje op de kaart. De man met weinig Distress inkt maar veel water ingekleurd. Een aantal witte rondjes getekend, het geheel op een lichtblauwe onderkaart geplakt, waar ik de randen groen van heb gemaakt met chalk, en dit weer op een donkerblauwe onderkaart.
Ik wilde er eerst een tekst opzetten, maar vond het toch mooier om een ieder een eigen invulling te geven bij deze kaart. Dus leef je uit met je gedachten :-)

I joined the challenge: Eén, at: Mi Cas es su Cas

27 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Waw, Alie, prachtig!!! Het ruisende struikgewas is echt een geschikte plaats voor de naakte man!!! mooie kleuren ook !!!Echt mooi!!!

Groetjes

Maria

Mieke zei

Ik vind de kaart echt prachtig! Speciale en hele mooie techniek. Dank je wel voor je deelname aan MCSC. Ik begrijp alleen niet goed waar "één" in verwerkt is?
Liefs, Mieke

Monique zei

Haha, ik kan me voorstellen dat je je geamuseerd hebt met deze kaart.
En al is het dan een beetje toeval, de kleuren zijn prachtig!
Groetjes, Monique

Delia zei

Wat een mooie kaart ! Het is echt een zoekplaatje want ik ben nog steeds op zoek naar die 1 of is die ene man die hier afgebeeld staat?
In ieder geval bedankt voor het meedoen met MCSC !

Monique zei

Haha, ik kan me voorstellen dat je je geamuseerd hebt met deze kaart.
En het mag dan toeval zijn, maar de kleuren zijn schitterend!
Groetjes, Monique

Aukje zei

Leuke man!!! Dus hij zat in het struikgewas :p
Zo'n simpele stempel van takken kun je veel mee doen, mooie compositie!
groetjes
Aukje

Terry zei

Wow! This is a very interesting card! Love the background colors and you have done some fantastic masking of the naked man!!! Love this!

Gery zei

Hoi Toon Hermans, hoe gaat'ie in het struikgewas :)?
Nou, over die naam hoef je je geen zorgen meer te maken toch?
Ik vind, dat je een prachtige achtergrond met de Adirondack hebt gesponst. Echt fantastisch. Het is jammer, dat de rest vd bewerkingen niet overkomen op een foto, maar de uiteindelijke kleuren zijn ontzettend mooi.
De man blijf ik eng en onheilspellend vinden, maar het complete plaatje klopt op alle punten.
Groetjes Gery

Yvonne zei

Prachtige kaart en een waanzinnig mooie achtergrond. Super om de techniek met ons te delen, heerlijk om zo te kliederen en dan af te wachten wat het resultaat is.
Groetjes Yvonne.

Stampinback zei

Haaaaa de blote man is ook een Stampinback stempel hoor.
Maar het is wel een beauty geworden !

alix zei

Wat heb je dit weer geweldig gedaan Alie, helemaal een kaart van jou, Je bent zo heelrijk ontspannen bezig met de materialen...Schitterende kleuren, en wat een mooie stempel!
Groetjes, ALix

ScrappyDoo zei

JA, Alie, echt prachtig! Maar in "wat ruist er door het struikgewas" LOL vind ik geen 1, en daar gaat deze challenge over. Plak er nog iets met één op en je kunt mee loten.
Haaaa, ik heb de één gevonden!!! Maar hij zit NET onder het wateroppervlak, whahahahaha.

Christine zei

Mooie en aparte kaart! En de interpretatie van de 1, daar kan ik wel voor zorgen.
Bedankt voor je deelname aan MCSC!
Liefs
Christine

Cath Wilson zei

I think you and I must buy the same stamps, Alie - I have this Stampinback image and love him - in fact, I almost used him on Saturday, but decided to use something else instead. It's a small world :-) Lovely work x

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Een hele bijzondere kaart! Mooi gemaakt.. Helaas kan ik ook de 1 niet vinden. Liefs Lianne DT-MCSC

Bea zei

Prachtig Alie!!

Miranda zei

Heerlijk gespeeld Alie en het resultaat is prachtig, groet Miranda

Patricia zei

Zo zo die wil ik wel tegen komen in het struikgewas! haha
Heel mooi gemaakt Alie!!!!!
Groetjes Patricia

José zei

Dus dat is wat ik steeds in het struikgewas hoor! Mooie kaart Alie, dank voor het delen van jouw werkwijze. José

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Pracht creatie Alie. Zo wil ik wel bij het struikgewas staan (haha). Mooie combi heb je ervab gemaakt. Super
groetjes Marja

Rein zei

Prachtig Alie!

Marlieke zei

Je hebt je heerlijk uitgeleefd met je materialen en het resultaat mag er zijn. En een duidelijke werkbeschrijving is altijd fijn. De 1 - waar deze challenge over gaat- kan ik er helaas niet duidelijk uithalen. Ik wil je wel bedanken voor je deelname aan MCSC.

Saskia zei

Mooie kleuren, Alie! En volgende keer zal ik toch maar eens opletten wat er in de struiken zit ;)

Silvia(Barnie) zei

A wonderful card, love the background, especially the colors.

Janny Jager 't Hooft zei

Wat een super kaart Alie .
En ja die 1 he waar zou die toch te vinden zijn ?
Lolllllllllllllllllllll.

Groetjes Janny

Angélique zei

Wat een mooi kaartje!
Bedankt voor het meedoen met de challenge op MCSC :)

Groetjes,
Angélique - DT MCSC

Linda zei

Helemaal geweldig! Wat fijn ook de humoristische verhaaltjes over het ontstaan van zo'n creatie. Heerlijke tinten heb je gebruikt, met recht een kleurenfeest. En de titel van de kaart is ook geweldig goed gevonden, hahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...