Volgers - Followers

dinsdag 20 maart 2012

Gestempelde kaart - Springtime

Goed...ik zou graag willen vertellen in welke volgorde ik wat heb gedaan, maar ik heb nogal impulsief de achtergrond gemaakt. Ik weet echter nog wel wát ik heb gebruikt: Perfect Resist, groene Distress inkten, groene alcoholinkt, chloor, groene en blauwe glimmermist, template van varens, groene Stazon, plantenstempels, tekststempel, vlinderpons, groene metallic chalk. Toen de vlindertjes eenmaal vleugelzacht wapperend, op de kaart terecht kwamen, ben ik maar gestopt :-)

15 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Het resultaat is dan ook een schitterende kaart Alie. Prachte combinatie en kleur. En vele mooie technieken en materialen.
groetjes Marja

Rosie zei

Ooooh, Alie, your card is gorgeous. I love the colours and the grass. So wonderful.

alix zei

Oh heerlijk Alie, als ik lees hoe jij er lekker tegenaan kunt gaan!
En zo'n mooi resultaat!!!
groetjes, ALix

Monique zei

Impulsief of niet, het resultaat mag er zijn! En je beschrijft het ook nog zo leuk! Super!
Groetjes, Monique

Femmy zei

wat een prachtige kaart Alie, de kleuren vind ik echt geweldig!

Myriame zei

Heel erg mooi Alie!!

Cath Wilson zei

Beautiful, Alie and I love those stamps, especially the words. Must find mine - I used to use that one too much, so I put it away! Gorgeous work x

maria's knutselplezier zei

Heel mooie tuin heb je gemaakt Alie, alles ziet al lekker groen, morgen is het lente en dat is aan je kaart te zien, mooi gedaan!!

Groetjes

Maria

Gery zei

Kan me voorstellen, dat je de volgorde van het gebruik niet meer weet v deze hele opsomming, maar het resultaat is wel een prachtige gekleurde ondergrond.
De bloemen passen wonderbaarlijk goed hierbij en bij de tekst.
Mooi geheel gemaakt hoor, petje af.
Groetjes Gery

Scrap en Kaartenfun zei

Hoi die Alie,
Ben een heel enthousiast geworden om te gaan stempelen, dus de nodige spullen gekocht op de beurs in Den Bosch. Ik vind je kaart een beauty geworden en fijn dat je beschrijft wat je gebruikt hebt. Je vorige kaart vind ik helemaal te gek. Echt mooie kleuren en geweldige stempels. Laat die duim dan maar groen zijn, maar het resultaat mag er zijn.
Gezellige groetjes Lida.

Silvia(Barnie) zei

Wow, such a fantastic background looks really great.

Patricia zei

Prachtige kaart met mooie kleuren Alie!!!!
Groetjes Patricia.

Hermine zei

Prachtig!!!

Janny Jager 't Hooft zei

Wat ben je weer lekker bezeig geweest Alie.
Zie al helemaal voor me hoe je bezig bent geweest en het resultaat is SUPERRRRRRRRRRRR.
Prachtige kleuren.
Vind het altijd heel leuk om te zien wat je nu weer aan het doen bent geweest.

Groetjes Janny

Anneke zei

Wow, die is mooi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...