Volgers - Followers

maandag 5 maart 2012

Gestempelde kaart - Spring is in the air

Op de achterkant van glanzend linnenkarton (Action) met diverse kleuren Distress en Adirondack bright plekjes gesponsd en in elkaar over laten lopen. Goed laten drogen, want dit karton neemt de inkt niet direct op. Toen zelfgemaakte paarse glimmermist gespoten en gedroogd. Daarna 3 x de boomstempel van Stampinback gestempeld, 1 x met Stazon groen en de middelste en achterste boom met Distress inkten (groen en roze). De vogels (Tim Holtz) met bruine Distress gestempeld. Met witte gelpen wat rondjes getekend en de tekst geschreven. De randen met gele Distress gesponsd. Daarna een houten vlinder en vogeltje, beiden met lint, op de kaart bevestigd. Wat bloemetjes in roze en geel en groene takjes geponst.
Spring is in the air...jippie, het voelt ook alsof ik uit een soort winterslaap kom :-))

I joined the challenge: Colours of spring, at: The Stampman Challenges

16 opmerkingen:

Monique zei

Uit de winterslaap? Het is anders aardig koud buiten!
Maar het is weer een genoegen om naar te kijken1 Heél mooi!
Groetjes, Monique

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Een beauty Alie. Het voorjaar springt er van af.
groetjes Marja

Patricia zei

PRACHTIG zeg mooie lente kleuren, ik krijg er al zin in als ik naar deze kaart kijk!!!!
Groetjes Patricia

catherine zei

Love the colours in this one. Hope you have a nice week
x catherine

Juls zei

this is just gorgeous!!! Hugs Juls

Aukje zei

Mooie kaart heb je gemaakt!
Ik vind de kleuren heel bijzonder.
groetjes
Aukje

maria's knutselplezier zei

Weer mooi gedaan Alie, mooi kleur effect, en zo schattig met de vogeltjes en de bloemetjes,'t is te hopen dat de lente nu vlug komt!!!

Groetje
Maria

Silvia(Barnie) zei

Such a fantastic creation.

ScrappyDoo zei

oooo deze is waanzinnig! Laat die lente maar komen.

Gery zei

Heerlijk Alie, dat het voorjaar eraan komt.
Jouw kaart verwoordt het ontzettend goed in ieder geval.
Aan jou kan het niet meer liggen.
Vind de achtergrond bijzonder mooi gelukt.
Groetjes Gery

Scrap en Kaartenfun zei

Hallo die Alie,
Weer eens wat anders dan de meeste kaarten. En ... ik kan het zelf niet en daarom heb ik er zo'n bewondering voor. Je kaartje straalt echt het voorjaar vanaf. Vind hem echt heel goed. Zou ook wat vaker willen stempelen. Ga morgen de rest eens op mijn gemak bekijken. Gelijk volger geworden, dus je ziet me nog weleens een keertje langs bloggen.
Gezellige groetjes LIda

Scrap en Kaartenfun zei

Hoi die Alie,

Je kaart met die dansende vrouw erop vind ik geweldig. Ook dat kaartje met de tekst "Nature". Gezellig dat je ook volger bij mij bent geworden. Momenteel druk met mijn administratie op orde te krijgen op de computer en dan weer meer scrappen. Daarin heb ik altijd workshops gegeven.
Tot blogs maar weer. Doeg Lida

Stampinback zei

Heel mooi !

lisa zei

What a pretty card. I love the soft colours and your little bird is so cute.
Thanks so much for joining us at The Stampman this time.
hugs Lisax

lainey zei

I love this!! lainey x

Janny Jager 't Hooft zei

Als je deze kaart ziet ALie
zou je willen dat het alvast voorjaar was.
Prachtig is hij.

Groetjes Janny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...