Volgers - Followers

dinsdag 13 maart 2012

Gestempelde kaart - Imagination

Deze achtergrond heb ik een tijdje geleden gemaakt met Distress inkten en glimmermist...maar ben vergeten welke kleuren...De stempels zijn allemaal van de Stempelwinkel. In april a.s. mag ik weer gastdesigner zijn voor De Stempelwinkel, dus volgende maand zal ik ook deze stempel gebruiken, maar dan voor een andere creatie. Alle linten van de jurk zijn met witte gelpen bewerkt. Geduldwerkje, oef haha, maar wel de moeite waard. Zoals gewoonlijk met de scan, zijn de kleuren in het echt toch echt iets anders en glanst de kaart mooi.

Fijne dag verder en degenen die een reactie achterlaten: Dankjewel...ik ben er steeds weer zo blij mee (wilde ik toch nog eens aangeven!).

17 opmerkingen:

Monique zei

Wat is het weer een prachtige kaart geworden, Alie!
Leuk dat je gast designer mag zijn!
Ik kijk uit naar al je creaties!
Groetjes, Monique

Miranda zei

Prachtige kaart Alie en die danseres spettert er echt af! groetjes Miranda

Juls zei

fabulous magical card! Hugs Juls

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Leuk je gastdesignerschap Alie en je kaart is weer schitterend. Kijk er met plezier naar. De dames stempel vind ik grandioos en wil vast wel in mijn collectie komen (haha)
groetjes Marja

maria's knutselplezier zei

Weer zoveel moois Alie, de dancing Lady heeft blijkbaar ook veel plezier, Mooi gedaan en gefeliciteerd met het feit dat je gastdesigner mag zijn, zoveel geluk heb ik nog niet gehad, dus je doet het prachtig!!!

Groetjes
Maria

Femmy zei

wat een geweldige achtergrond is dit Alie!!!

Bianca van Noort zei

Wauw, mooie kleuren, de achtergrond is geweldig

Gery zei

Ben het helemaal met je eens, dat de reacties zo ontzettend leuk zijn, dus bij deze.....
Ik vind je "dancing queen" aanstekelijk vrolijk dansen over je kaart. De achtergrond heeft mooie kleuren gekregen hoor.
Vraagje: welke gelpen gebruik jij? Ik heb er inmiddels 4 liggen, maar ze haperen allemaal bij tijd en wijle.
Groetjes Gery

Yvonne zei

Je danseres komt prachtig naar voren door je geduld werkje. De kleuren vind ik ook erg mooi.
Groetjes Yvonne.

Silvia(Barnie) zei

Wow, that's a fabulous piece, the background looks great, also the dancing woman.

Ellie zei

Schitterend, Alie! Mooie stempel ook!

Agitte Huberts zei

Ik kwam per toeval op je blog terecht en ben heerlijk rond wezen kijken. Je maakt mooie dingen zeg, heerlijk om al die stempelcreaties te zien, ik kom vast nog eens kijken.

Patricia zei

Supermooi weer Alie, ik vind je echt een kunstenares!!!!!
Groetjes Patricia

Cath Wilson zei

Ooh, excellent, Alie - love that touch of peach/apricot - looks like spiced marmalade or the lighter one but it's a beautiful effect x

Janny Jager 't Hooft zei

Wat een vrolijke danseres is dit Alie en een super achtergrond.
Leuk dat je weer Gastdisigner mag zijn.
Ben heel benieuwd naar het moois wat je gaat maken daarvoor.

Groetjes Janny

Hermine zei

Ook al zo prachtig

Hella zei

Geweldig!Heel mooi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...