Volgers - Followers

zondag 18 maart 2012

Gestempelde gift tag - Steampunk lady

Dit vind ik van tijd tot tijd zo leuk om te maken: Steampunk! Zowel de tekststempel als de steampunk lady zijn van De Stempelwinkel. De steampunk lady gestempeld met Versamark en verhit met zwarte embossingpoeder. Daarna ingekleurd met waterpen en Distressinkten. Voor de achtergrond heb ik een mal van de Clock Die van Tim Holtz gesponsd met twee kleuren Distress inkt. De tekst op afzonderlijk papier gestempeld, randen bewerkt met bruine chalk en op de tag geplakt. Nog een mini gear die van Tim Holtz gebruikt, wat Lego radertjes en een ketting waaraan "iets" uit de schuur van manlief hangt (geen idee wat/waarvoor dat is/was, het is nu nuttig voor de tag :-)).

I joined Challenge #17 Bingo (words-bows-vintage) at: Fashionable Stamping Challenges

I joined the Vintage Theme Challenge at: The StampMan Challenges

I also joined the challenge BIT o'GREEN at: Simon Says Stamp Challenge

17 opmerkingen:

Janny Jager 't Hooft zei

Super tag Alie en vind het leuk dat je weer een steampunk creatie hebt gemaakt.
Je weet ik ben daar helemaal gek op.

Groetjes Janny

Femmy zei

gaaf!!!!

alix zei

Goh Alie, wat enig!!
Zo'n leuke stempel, emn mooi ingekleurd!
Gr. ALix

lynne zei

Whimsical and absolutely stunning.
Wishes
Lynne

maria's knutselplezier zei

Wat een mooi steampunk hebbeding heb je gemaakt Alie, echt waar, ik vind het prachtig, en al ben ik niet zo voor steampunk, (ik moet het zelf misschien eens uitproberen) ik vind deze tag echt geslaagd!!!

Groetjes
Maria

Yvonne zei

Geweldige tag Alie, steampunk blijft erg leuk om te maken (en naar te kijken).
Groetjes Yvonne.

Gery zei

Het hele steampunk-gebeuren gaat je ook bijzonder goed af.
Je kunt bijna zien, dat je het leuk vindt.
Deze tag is dan ook weer superleuk geworden.
Ennuuhh, als je door je stoel zakt.. vlgs mij is het een veer die aan je tag hangt :)))
Groetjes Gery

Annette zei

Alie het is een prachtige creatie! mooi hoor!
xoxo Annette

Miranda zei

Hoi Alie, leuke en gave tag, ik hou wel van steampunk op z'n tijd enne ik dacht ook net als Gery maar dan......je man zoekt nu het ventiel van z'n fiets...LOL, groetjes Miranda

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Super mooie en leuke Tag Alie.
Erg geestig.
groetjes Marja

Silvia(Barnie) zei

A fabulous tag, looks wondeful.

Linda zei

Geweldig! (als ik naar die benen kijk moet ik iedere keer aan pippi langkous denken :) )

Sophie's Art zei

Wow! Was für ein tolles Tag.

Super!

Viele Grüße

Ballie (Bennarda) zei

Alie, het is weer fantastisch wat jij met steampunk kan, ook op deze manier komt ooit het schuurtje van manlief nog weleens leeg.Super.

groetjes Bennarda (Ballie)

Terry zei

Alie, What a fun and funky gal you have created! Love this! Thank you for joining us at Fashionable Stamping Challenges.

Meggymay zei

A real fun tag, she is a super Steampunk lady. Thanks for joining us at FSC this time.
Meggymay

Fliss zei

This is fabulous Alie and love your funky lady.
So sorry for my lack of commenting lately - not enough hours in the day!
Thanks for joining in with our FSC Bingo challenge.
Fliss xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...