Volgers - Followers

maandag 26 maart 2012

Gestempelde gift tag - Spring is in the air

Bij de Hubo een spuitbus (gebakken) lucht gekocht, mijn enige drie flesjes Alcoholinkt uit de kast gepakt en met de spuitbus de druppels inkt uiteen gespoten. Maar drie kleuren, bruin, groen en rood...is weinig en best saai, dus chloor erbij gespoten, tja dan zal er wel iets chemisch gebeuren, want het echte luchtdrukspuiteffect (3 x woordwaarde) is dan weg. Maar door flink de heatgun te gebruiken, ontstonden er meer kleuren, dus ik zat er niet mee. Uit het papier een tag gesneden, tekststempel van Hero Arts gestempeld met groene Stazon. De tulp gestempeld met Versamark op de afgesneden strook en verhit met wit en roze embossingpoeder. De vlinder (onbekend merk voor mij) op de tag gestempeld en ook geëmbost, net als de scrabbleletters (De Stempelwinkel). Roze, groen en wit koordje door het oog van de tag, bruine chalk langs de randen en meer wilde ik er niet aan doen :-)

I joined the challenge: Spring is in the air, at: Fashionable Stamping Challenges

I joined the challenge: a Tag, at: Simon Says Stamp and Show

19 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Geweldig je verhaal hoe dit tot stand is gekomen Alie. Ik moest erg lachen bij je 3x woordwaarde. Nu voor mij is je Tag echt nog meer waard hoor.
Prachtige kleuren geworden. Gaaf
groetjes Marja

Monique zei

Wat heb je het weer leuk verteld. Een bus gebakken lucht!
Origineel idee trouwens. Ik vind de tag mooi, met echte lentekleuren!
Groetjes, Monique

Silvia(Barnie) zei

Your tag looks wonderful, love the color scheme and the images. Thanks for joining us at FSC this fortnight.

maria's knutselplezier zei

Hallo Alie, ik heb vanmorgen de zelfde vidio's op You tube van Tim Holz gevonden, en dat ging over die gepreste lucht,en alcohol inkt en ik dacht waar moet ik daar weer aan geraken, en jij geeft mij zomaar de oplossing, bedankt hoor, je tag is absoluut mooi, de kleuren zitten zeer goed dus geen enkel probleem, jij bent ook echt aan het experimenteren he, vind ik nu zo tof aan al de bloggers, creatieve zielen die in de lente van hun leven, volop aan het genieten zijn!!!

Groetjes

Maria

Franka Benjaminsen zei

Hoi Alie. Je hebt een prachtige tag gemaakt, maar dat zal de chemie wel zijn :-) Prachtig hoe de vlinder, tulp en letters contrasteren met de achtergrond. Well done!
Groetjes, Franka

ScrappyDoo zei

Deze is weer heel mooi. En tsjonge wat een woord. Die moet ik onthouden voor galgje! Hahahahaha

alix zei

Haha, alleen je tekst al!!!
alles weer geweldig mooi gedaan, en zo creatief!
Gr, Alix

Aukje zei

Wat een leuke lente-tag!! Mooi hoor, hoe je met al die kleuren hebt geëxperimenteerd :p
groetjes Aukje

Candy C zei

Alie, your tag is so pretty! You made a beatiful background. I love the shades of green! I also really like the black script you've stamped. The white embossing on the top looks wonderful as well! Thanks for joining us at Simon Says Stamp and Show. <3 Candy

April zei

So pretty! I love the shape.

Yvonne zei

Haha, geweldig zo'n bus gebakken lucht ! Heerlijk zoals je steeds nieuwe dingen uitprobeert, daar kan ik nog wat van opsteken.
Ik vind je tag erg mooi geworden en met 3 kleuren kan je een hoop.
Groetjes Yvonne.

Gery zei

Wat een heerlijke, frisse en vrolijke voorjaarstag schotel je ons hier voor.
Jouw omschrijvingen van het hele proces zijn ook altijd geweldig.
Ik lees ze met een lach op mn gezicht en zie je bijna achter de tafel zitten.
Ik bewonder je om het uitproberen van alle materialen en technieken.
Lekker doorgaan zo.
Groetjes Gery

Melysa F zei

Alie......Indeed....SPRING IS IN THE AIR...and what a great tribute to such a BEAUTIFUL season!!

Thanks bunches for joinin' this weeks challenge at Simon Says Stamp and Show!!

Lynne Forsythe zei

hehehe.....didn't realize I was logged in under my daughters account!!

Jan Hennings zei

This is beautiful, Alie. I love the mix of white with the green :)

Janny Jager 't Hooft zei

Wat heb je weer lekker zitten experimeteren Alie.
Heerlijk om te lezen zoals jij het beschrijft
Zie het al helemaal voor me hoe je
in de serre hebt zitten rommelen en doen
Maar het resultaat is er dan ook naar.
Hij is echt SUPERRRRRRRRRRRR mooi

Groetjes Janny

Asia King (aka Joanna K) zei

Beautiful tag, love the design and the yummy colours. I love tulips and butterflies so it's "right up my street"! ;) Thank you for joining us at Fashionable Stamping Challenges! x

Ellie zei

LOVE it! I especially like the way you created the background.

Thanks for joining us at the FSC challenges this time!

xxx Ellie xxx

Terry zei

Lovely Springtime background colors! The whites really pop and add such a dreamy feel! Thank you for joining us at Fashionable Stamping Challenges!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...