Volgers - Followers

zondag 4 maart 2012

Gestempelde gift tag - Nog een keer crepepapier en glimmermist

Click on the picture to enlarge it - Klik op de foto om uit te vergroten

Ik kon het niet laten om nog even door te spelen met de reepjes en propjes nat crepepapier en zelfgemaakte glimmermist. Heb er deze gift tag mee gemaakt. Strookjes paars en aubergine kleurig crepepapier op glanzend linnenkarton (Action) gelegd en natgespoten en gedroogd. Daarna met gele en paarse glimmermist (crepepapier, water en cosmic shimmer)bespoten en gedroogd. De wat lichtere plekken nog wat gesponsd met blauwe en groene Adirondack bright. De tekst met watervaste pen geschreven en met witte gelpen ingekleurd. Blokjes aan de zijkanten getekend. Bovenin een Artemio stempel gebruikt. Het hart, de vlindertjes en de handen zijn stempels van Stampinback. De gift tag staat hier heerlijk te glimmen, hierdoor zijn de kleuren prachtig intens.

I joined the challenge: Anything goes, at: Simon Says Stamps Challenge

14 opmerkingen:

Miranda zei

Dat ziet er mooi uit Alie en wat een leuk idee met propjes crepepapier! Weer een idee om uit te werken......groetjes Miranda

maria's knutselplezier zei

Waw, Alie, wat een prachtig resultaat met dat crepepapier, dat moet ik toch ook een keertje proberen!!!Heel mooie tag!!!, en ja hoor we genieten en tellen elk mooi moment!!!

Groetjes

Maria

Yvonne zei

Ooh wat een heerlijke kleuren, ik word hier helemaal vrolijk van !
Groetjes Yvonne.

Sandra Barth zei

Prachtige tag, Alie! Vooral het kleurgebruik geeft een mooi effect. Het gestreepte randje maakt het echt af.

Monique zei

Wat een vrolijke tag!
Ik heb nog niet zo lang geleden opgeruimd (voordat ik ging stempelen)
en dus ook het oude crepepapier weggegooid. Tja, wat moest ik er nog mee? Nu weet ik wel beter. Ik gooi niets meer weg!!
Groetjes, Monique

Annette zei

Wat een leuk idee Alie, daar hou ik wel van! Hele leuke tag!
xoxo Annette

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Alie wat leuk en mooi weer gedaan met het crepepapier. En I count the precious moments very well.
Groetjes Marja

Marleen zei

Heel heel mooi gedaan Marleen

Gery zei

Hoi Alie, ik vind die techniek die je gebruikt met het crêpepapier ontzettend creatief gevonden.
En ook deze tag, evenals je vorige kaarten,vind ik geweldig van kleur.
Mooie stukjes werk hoor.
Groetjes Gery

Juls zei

Hi Alie

I have enjoyed a rare oppertunity of getting to spend some time in blogland, I have enjoyed looking at all your fabulous creations!!

Love this the bright colours are fabulous!

Hugs Juls

Janny Jager 't Hooft zei

Wat een super mooie en vrolijke tag Alie
Een leuk resultaat krijg je met de propjes crepepapier zeg.
En dan de mooie tekst,zo helemaal waar.
Heb weer zitten genieten .

Groetjes Janny

catherine zei

This is fantastic and loving the colours you have used. have a nice week
x catherine

Silvia(Barnie) zei

Great tag in wonderful colors.

Bianca zei

Hallo Alie,

Ik vind je tag heel erg mooi. Vooral die vrolijke kleuren vind ik prachtig.

groetjes Bianca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...