Volgers - Followers

vrijdag 10 februari 2012

Gestempelde gift tag en gestempelde kaart

Jippie, ik had nog niet genoeg stempels...herkennen jullie dat? Dit keer bij Stampinback e.e.a. uitgekozen en ben er erg blij mee!
De gift tag heb ik bestempeld met de dame vol prikkeldraad (grijze Stazon), een geweldige stempel vind ik. Deels gemaskerd en toen de boom met groene Stazon gestempeld. De vlinders weer met grijze Stazon gestempeld, net als de harten. Diverse kleuren Distress inkt gebruikt met sponzen en onderaan een template besponst. Het grote hart met daarop de kleine hartjes gestempeld op apart papier, ingekleurd en de hartjes (en ook de hoed)een laagje Glossy Accents gegeven. Nog een kleine vlinder gestempeld en ingekleurd. E.e.a. nogal ruig ingekleurd omdat ik vandaag het gevoel had dat die prikkelbare dame dat nodig had. De randen bewerkt met de paperdistresser van Tim Holtz en gesponst met brushed corduroy Distress inkt. Alle stempels zijn van Stampinback.

Click on the picture for a larger view

I joined the challenge: Simon Says Show Torn Edges, Distress Inks, a Button and some Wings Recipe Challenge at: Simon Says Stamp and Show
I joined the challenge: Mode, at: Art Specially Friends. EERVOLLE VERMELDING!
I joined challenge 191 at: Rainbow Lady s Challengeblog

------------------

Ook op deze kaart heb ik nieuwe stempels gebruikt van Stampinback, namelijk de prachtige tekst en de voetafdrukken. De schelpen en zeesterren zijn van Studio Art Stamps en het zeilscheepje van De Stempelwinkel.

I joined the challenge: Play Bingo, at: Penny Black and More

28 opmerkingen:

alix zei

Hallo Alie! Nog bedankt voor je aardige reactie, en ik snap het helemaal hoor!!!No problem, het gaat om de gedachte die erachter zitten, toch?!
Ik ben wèg van je tag. De ander kaart is ook heel mooi, maar de kleuren en het onderwerp van de tag spreken mij vooral aan. Wat ben je creatief!!Groetjs, ALix

maria's knutselplezier zei

Heel mooie tag (ik heb de stempels ook juist ontvangen ze zijn ontzettend leuk, je kaart vind ik persoonlijk ook heel geslaagd ik voel me al op het strand , wat ben je toch creatief zeg , mooie kleuren heb je ook gebruikt!!!!

Groetjes

Maria

Bianca van Noort zei

Vind de strand kaart erg leuk!

Marleen zei

Een hele mooie tag maar de strand kaart vind ik persoonlijk super mooi. Vooral omdat we morgen vertrekken naar Tenerife.
Groetjes

Jo zei

Wow Alie, these are both beautiful. Gorgeous colours. I hope you are well.

Best Wishes

Jo

Candy C zei

Alie, your tag is so lovely! I really love the bright colors you chose for your background. Your stamped image of the very stylish lady and the tree branch behind her with the butterflies fluttering about is wonderful, too. Love your design and your use of our elements for our challenge. Thanks for joining us at Simon Says Stamp and Show. <3 Candy

ScrappyDoo zei

Alle 2 prachtig. Zo leuk die voeten in dat zand!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Prachtige Tag heb je gemakt Alie. Gave kleuren en combinatie. Erg leuk en de voetafdrukken in het zand zijn zo mooi, zo echt.
Fijn weekend en groetjes
Marja

email: Steph@SimonSaysStamp.com zei

WOW! I Love the colors on both of these. The bottom card is so sweet too!! Made me smile : )

Thanks for sharing your creativity at the Simon Says Stamp & Show Challenge!!!
-Sarah

For More Opportunities:
*Follow Simon Says Stamp on Twitter
*Like Simon Says Stamp on Facebook
*Subscribe to Simon Says Stamp on YouTube
*Follow Simon Says Stamp on Pinterest
*Sign up for our Newsletter

Silvia(Barnie) zei

Both pieces, the tag and the card are wonderful. Love the foot print quote.
Have a great weekend.

Janny Jager 't Hooft zei

hoi Alie

Wat een juweeltjes zijn het allebei geworden zeg.
Totaal verschillend maar alebei superrrrrrrrrrrrr mooi.

Groetjes Janny

Marina Huisman zei

Wow.... mooi gedaan Alie, heerlijk die kleuren ik word er helemaal vrolijk van.
Fijn Weekend.
Marina.

Ballie (Bennarda) zei

Hoi Alie, gaaf hé, die dame. zo,n mooie stempel en jij hebt er ook iets moois mee gemaakt, ook de tweede kaart is super, net echt die voeten in het zand.
groetjes Bennarda (Ballie)

Annette zei

Goh, wat leuk dat je vaak bij Stampinback komt,ik ook namelijk.
Deze stempels zijn inderdaad leuk.
Ze hebben er leuke stempels.
xoxo Annette

Ellie zei

wow, wat ben je weer leuk bezig!

Rainbow Lady zei

Both lovely creations Alie. Thanks so much
Love Cynthia x

Gery zei

Wat een geweldige tag heb je gemaakt, Alie.
De kleuren, de prikkelbare dame (leuk, komt ook wel eens bij mij op bezoek:) alles bij elkaar geweldig mooi.
Je grote kaart brengt al een beetje zomer in deze koude tijd.
Groetjes Gery

Miranda zei

Mooie creaties Ali, de zee kaart vind ik helemaal prachtig! groetjes Miranda

Fenny zei

Schitterend Alie, die tag is zoo mooi en heerlijk vrolijk gekleurd. En de kaart is .....zomer?

liefs, fenny

Cath Wilson zei

So glad I found your blog - your use of colour is amazing and yet you do subtle so well x

Fliss zei

Really stunning inky creations Alie and I especially love the gorgeous coloured tag. A lovely image and great stamping.
Hugs, Fliss xx

Elly zei

Mooie creaties weer Alie. Ik ben vooral weg van de onderste ( tja, ik ben nu eenmaal van de zachte kleurtjes hè :-)

groetjes, Elly

Tracy zei

Gorgeous creation, thanks for joining Penny Black & More @ Allsorts challenge, good luck.
Happy crafting
Tracy x

Caroline Rawcliffe zei

Lovely cards, Alie. Thanks for joining us at Rainbow Lady.

Linda Elbourne zei

Lovely Work! Thank you for joining us at Simon Says Stamp and Show this week ... we hope to see you again soon!

Claire zei

Wow your work is stunning. Love the tag with those beautiful colours and the texture too. The card is just as beautitful. Thanks for joining us at Rainbow lady's Challenge this week
Claire xx

Clare *Littlebear* zei

Wow, your creations are stunning Alie. I LOVE your entry into our challenge at Penny Black and More this month, thank you for joining us.
Clare (DT) x

Marion E. zei

Wat een super tag heb je gemaakt. Die stempel van die dame met de prikkeldraad jurk vind ik echt geweldig!!! En helemaal gelijk waarom je haar zo ingekleurd hebt. Leuk dat je weer meedoet met de challenge van ARTSpecially! Succes!
Lieve groetjes
Marion

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...