Volgers - Followers

vrijdag 27 januari 2012

Gestempelde gift tag en Gestempelde steampunk kaart

De gifttag gesneden uit wit glanzend cardstock. De linkerkant bewerkt met gesso, Distress inkt en goudkleurige kindertoververf. Met verschillende tinten groen, banen gesponst op de tag. Toen een template gebruikt van een varen, en donkergroen gesponst. Met groene Stazon de vogeltjes stempel van Crafty Individuals gestempeld. Verder nog de bubbelstempel van De Stempelwinkel, ingekleurd met weer een groene Distress inkt en witte gelpen. Een stukje Tyvek met 3 tinten groene Distress bewerkt en ook hier wat goudkleurige kindertoververf op aangebracht. Drie meeldraden en twee lintjes en voor mij was toen de tag klaar. Een zonnig ogende kaart op een heerlijke zonnige winterdag! :-)

I joined GC #136, Color Challenge - Glorious Greens at: Gingersnap Creations

------------------

De Vintage Cabinet Card stans van Tim Holtz gebruikt als achtergrond voor het stempel en kleurwerk, gemat op mosgroen cardstock en daarna op roestbruine onderkaart.
Stempels gebruikt van De Stempelwinkel, Stampinback en Paper Artsy (de laatste ook op de oplegkaart), Gekleurd met Distress inkten, wat Meccano, koper- en bronskleurige ringetjes, mini-radertjes en Tim Holtz mini gear dies toegevoegd.

16 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Heel mooie tag Alie, Heel wat werk voor een klein meesterwerk, maar ik vind het prachtig, De steampunk is wel heel mooi van kleur, maar ik versta dit niet zo goed, ik ben denkelijk niet zo modern , ik vind het wel mooi gedaan maar ik hou alleen niet zo van die stijl ( niks persoonlijks hoor, ik vind je werk voor de rest wel prachtig!!!)

Groetjes
Maria

alix zei

Hoi Alie, wat een geweldig mooie tag! Je hebt zo'n mooie kleuren bij gebruikt! En die banan doen het zo goed op de achtergrond. Helemaal mijn ding!
De steampunk is heel kunstig gedaan, maar spreekt ook mij minder aan. Wat niet wil zeggen dat ik hem niet met bewondering bekijk, er staat zoveel op en de compositie is zo goed!
Wat maak jij veel moois!
Groetjes Alix

Fenny zei

Een schitterende Tag Alie, prachtige groene kleurnuances en ook die bubbeltjes passen hier heel erg mooi bij. En ja Tyvek, soms echt wel leuk om te gebruiken zoals hier.

De steampunk is ook weer zoiets heel aparts, mooi en schitterend afgewerkt. Leuke man trouens..! Alles past weer heel, heel goed bij elkaar.

liefs, fenny

Mariëtte zei

Wat een ontzettend gave tag Alie, enne die varen sjabloon komt me heel bekend voor...Bleiswijk?

Janny Jager 't Hooft zei

hoi Alie

Je steampunk kaart vind ik helemaal superrrrrrrr ,maar ja ik ben dan ook gek van steampunk.
je kan er zo lekker meet spelen en je fantsieen z'n gang laten gaan.
Klasse hoor.

Ook je tag is een juweeltje geworden,prachtige kleuren.
Ben benieuwd hoe hoog je eindigd met dit juweeltje.

Groetjes Janny

Rosita zei

Wouw ....vindt de tag helemaal geweldig !!!!

Silvia(Barnie) zei

You've created two wonderful pieces, both look great.

Yvonne zei

Mooi, en mooi! Allebei prachtige kleuren, mooie vogeltjes stempels in combinatie met de technieken, en bij de steampunk kaart heb je leuke embellishments gebruikt die een mooie toevoeging op de kaart zijn.
Groetjes van Yvon

Annette zei

Wauw, wat weet jij de weg met stempels zeg! Heel erg mooie kaarten zie ik op je blog staan!
Echt prachtig gedaan!
xoxo Annette

Willy zei

Wat een prachtige tag, Alie!

ScrappyDoo zei

Die tag is onwijs leuk!

Gail zei

I just love your tag. So pretty and fresh!

Patricia zei

ohhh PRACHTIG weer zeg, vooral de kaart vind ik helemaal GEWELDIG!!!
Groet Patricia

Trish Latimer zei

Gorgeous tag! Love the stamping...great colours!

Miranda zei

Hoi Alie, bedankt voor je reacties en ben nu voor het eerst op jouw blog! Prachtige tag heb je gemaakt, die bubbels van Cherrie Pie heb ik ook nog ergens, ze zijn prachtig! Ik probeer wat minder achter de pc te zitten maar soms kom ik ff langs!
groetjes Miranda

Salamanda's Scrappy Adventures zei

Fabulous tag - love this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...