Volgers - Followers

zondag 29 januari 2012

Gestempelde kaart - 2 x Mannenkaarten

Deze achtergrond gemaakt door het stempelkarton door de natbespoten inkt te halen die ik op mijn craftsheet had aangebracht, daarna nog wat gesponst met paarse en lichtblauwe Distress inkt. De Crafty Individuals stempel Boy's Toys gestempeld met zwarte Versafine, net zoals de vliegtuigjes en het zeilscheepje. De oude auto is een stempel van De Stempelwinkel, apart gestempeld op bruinig cardstock en wat gesponst met paarse Distress inkt, de koplampen met oranje Distress inkt ingekleurd. Gaatjes in de auto gemaakt en een touwtje erdoorheen gehaald, wat knopen in het touwtje en bevestigd op de kaart. Een zeer paarse onderkaart gebruikt voor deze kaart.

I joined challenge #14 - Make it a guy thing, at: Fashionable Stamping Challenges

------------------------

Deze achtergrond heb ik bewerkt met een siliconen structuurverf-roller en de big juicy. Daarna met gesso een reep uit een woordenboek aangebracht. De man, auto en tandwielen met embossingfolders (Tim Holtz) aangebracht en besponst met Distress inkten. Op de tandwielen nog wat goudkleurige kindertoververf gesponst. Wat achtergrondstempels van Paper Artsy gebruikt en een onbekende tekststempel. De rand van de onderste kaart noodgedwongen aangestipt met chalk...waarom noodgedwongen? Uhhh ik had letterlijk met een natte vinger de kaart beetgepakt dus er was een bruinige vingerafdruk te zien...dus wat gemopperd en toen de chalk maar rondom aangestipt en meerdere natte vingerafdrukken gemaakt. Creatief he? :-)

16 opmerkingen:

alix zei

Nou nou Alie, wat heb je er een tempo in!! En zo'n leuke mannenkaarten.
Vooral de bovenste vind ik erg mooi, en dat idee van dat touwtje..Goed hoor. Leuke kleuren ook bij allebei!
Groetjes, ALix

Lynne Moncrieff zei

A stunning piece of stamping on your card and with great colours.
Thank you for joining us at FSC.
Wishes
Lynne

Yvonne zei

Hahaha, ik moest zo lachen om je gemopper over je natte vinger...zo herkenbaar ! Maar je hebt het heel creatief opgelost. Ik vind beide kaarten weer prachtig van kleur maar de achtergrond van de paarse kaart vind ik het mooiste, er zit zoveel diepte en "beweging" in.
Groetjes Yvonne.

Yvonne Garner zei

Allie, I love both your cards. Thanks for sharing about the fingerprint! Thanks, too, for sharing with us at FSC! Yvonne

Terry zei

Alie, Both cards are wonderful and so perfect for the "guys" theme. Love the background and images! Thank you for joining us as Fashionable Stamping Challenges! Have a great Sunday!

Mrs.B zei

Two great cards Alie, and such contrasts. I love them both.
Thanks for sharing with us at Fashionable Stamping Challenges
Avril

Patricia zei

SUPERMOOI alletwee!
Groet Patricia

Marijke's stamping creations zei

Wat een super goede oplossing om je natte vinger te verbloemen, hahaha. Je kaarten zijn ook weer geweldig.

Hella zei

Mooie kaarten. De bovenste is mijn favoriet. Ik kan me je gemopper ook voorstellen; als mij dat gebeurd probeer ik de hoofkaart er voorzichtig af te halen(lijm is vaak toch niet direct droog) en plak 'm op een nieuwe ondergrond. De kaart met vlek gebruik ik dan weer voor iets anders. Maar deze oplossing heeft ook goed uitgepakt.

Ellie zei

Mooi! Grappig je tekst, maar soms komt er van een foutje juist weer iets moois!

Janny Jager 't Hooft zei

hoi Alie

Wat een super mooie mannenkaarten heb je gemaakt zeg.
Alle twee totaal verschillend en dat vind ik juist zo leuk bij jou.
Iedere keer heb je toch weer iets totaal anders gemaakt.
En niet mopperen hoor op je vingerafdruk ,je ziet waartoe zoiets kan leiden .
Door zo'n ongelukje krijg je soms de leukste ideeen.
Klasse hoor.

Groetjes Janny

Bianca van Noort zei

Leuke kaarten. Vind het wel leuk om stempels terug te zien die ik ook heb maar eigenlijk niet wist wat ik ermee moest doen, maar nu wel. Dank je

Tink zei

Mooi Alie.
Het lijkt wel een roestig plaatje. Mooi effect.

Silvia(Barnie) zei

Two wonderful cards. The first one is my personal favorite.
Thanks for joining us at FSC this fortnight.

toscania-art-life zei

Je hebt weer 2 mooie kaarten gemaakt Alie!

Sue C zei

Fabulous cards, I love them both ! Thanks for joining us at FSC. Sue C x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...