Volgers - Followers

maandag 9 januari 2012

Art Journal 3 - Kleine vogel in je kooi...

En zowaar, de derde Art Journal pagina is ook een feit. En weer heb ik deze pagina gecombineerd met een gedicht van eigen hand en de stempels daarbij aangepast. De vogel met kooi zijn stempels van De Stempelwinkel, de vogels van Tim Holtz, boom, takjes en bloemetjes onbekend bij mij. Wat was het leuk om te doen...Zo kan ik sommige van mijn gedichten ook visueel uitbeelden...Hopelijk vinden jullie het ook leuk.

Kleine vogel in je kooi, zou je niet willen vluchten
heerlijk vrijuit buitelen in helderblauwe luchten
Kleine vogel in je kooi, zou jij niet willen vliegen
bessen plukken uit een struik of op een takje wiegen
Kleine vogel in je kooi, zou jij niet willen zweven
gedragen door de wind, zoals je hoort te leven?

AlieHdV ©

14 opmerkingen:

Juls zei

gorgeous pages! Love the birdcadge detail! Hugs Juls

Patricia zei

Echt PRACHTIG weer!!!!
Groet Patricia

Yvonne zei

Mooi gedaan, je gedicht is ook erg mooi geschreven. Hopelijk krijgt het vogeltje het deurtje van de kooi open.
Groetjes Yvonne.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Alie wat schitterend. je blijft er naar kijken, de compositie, de kleuren maar vooral wat een super prachtig gedicht. Ik hoop in dit jaar er meer van je te lezen. Echt prachtig.
groetjes Marja

ScrappyDoo zei

AAAAAAAAAA wat een fantastisch mooi gedicht.
En wat een prachtige bladzijdes daarbij. Zooooo mooi!!
Ik ga even mijn parkietje een extra rondje laten vliegen!!

Femmy zei

geweldige pages Alie en wat een mooi gedicht!

Marleen zei

Je kan niet allen mooi stempelen maar ook nog mooie gedichtjes schrijven. Proficiat. Marleen

Elly zei

OOOH deze is echt super prachtig Alie!!

Janny Jager 't Hooft zei

hoi Alie

Alweer zo'n SUPER mooie pagina voor je Art Journal.
Werkelijk een prachtig gedicht en heel heel mooi geillustreerd.
Wat zal jij strakjes een heel apart en fantastische Art journal hebben zeg.

Groetjes Janny

Silvia(Barnie) zei

Really wonderful pages.

José zei

Mooi hoor!

Ellie zei

Heel mooi, Alie, ook je gedicht!
Leuk om dat zo samen te combineren...

Hella zei

Prachtig! Ook je gedicht!

Bianca van Noort zei

Super, ben er weg van. Die kleuren

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...