Volgers - Followers

donderdag 29 december 2011

Gestempelde kaarten - 1 x Weirdo en 1 x Steampunk

Het A4-tje dat ik onder mijn spons- en stempelwerk had liggen, bleek er wel grappig uit te zien, dus ik heb het als basis gebruikt voor deze kaart waar ik stempels van Tim Holtz, Teesha Moore en Crafty Individuals heb gebruikt, als ook magnetische kinderstempels voor de tekst: Weirdo. Verder wat gesso, witte gelpen en zwarte en rode Identypennen gebruikt. Lekker weird voor mijn gevoel en een kleurrijk geheel...ik werd er vrolijk van :-)
I joined Challenge 185 - Your choice at: Rainbow Lady's Challengeblog

-------------------------------

Deze gestempelde steampunk kaart heb ik gestempeld met stempels van Stampinback, De Stempelwinkel, La Blanche. Teykol gebruikt, Distress inkten en wat metalen accessoires. Op de basiskaart langs de rand, het woord Steampunk, steeds schrijvend herhaald.

17 opmerkingen:

Mary zei

A lot of things are going on here. I love it:)

Patricia zei

Ziet er echt GEWELDIG uit!
Groet Patricia

Marja's Stamp Addiction - Marja's Creativity zei

Wow wat een fantasie en creativiteit Alie. Erg mooi allebei.
groetjes Marja

Marleen zei

Mooie creatie's heb je ervan gemaakt. groetjes Marleen Berneel

Juls zei

fabulous works of art! Hugs Juls

Ellie zei

Beide zijn mooi geworden, vindt de eerste echt bijna van het papier afvallen, zo mooi!

Anoniem zei

hoi Alie

Wat een SUPERRRRRRRRRRRRRR kaarten zijn dit geworden zeg

De eerste is heel heel apart.
hoe krijg je het toch voorelkaar om iedere keer weer iets heel anders te maken.

De tweede ja dat is helemaal mijn ding
Ben gek op steampunk om te zein en om te maken.
Echt prachtig wat je gemaakt hebt

Groetjes Janny

Hella zei

O die eerste wat een pracht en dat uit een kladje...super zoals dat kan zo mooi kan uitvallen hè?
Ook je steampunk is erg mooi.

Ineke zei

Prachtige kaarten. Mooie kleuren.
Bedankt voor je bezoekjes en je reacties op mijn blog. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een creatief 2012. Groetjes Ineke

Yvonne zei

Allebei schitterende kaarten Alie maar die bovenste knalt er echt uit, geweldig !
Groetjes Yvonne.

Caroline Rawcliffe zei

A wonderful card, Alie. Thanks for joining us at Rainbow Lady.

Rainbow Lady zei

Just fabulous Alie.. thanks for sharing and finding my blog. Happy New Year
Love Cynthia xx

Silvia(Barnie) zei

Two fantastic pieces.

Claire zei

Hi Alie, wow what gorgeous projects. They are stunning. Thanks for joining us at Rainbow Lady's Challenge
Claire xx

starcyl zei

Wow what a work of art. Thanks for sharing with us at Rainbow Lady's this week.
Jenny x

Jen zei

Superb cards. Thank you for sharing at Rainbow Lady's this week.
Jen x

ElizabethR zei

Fantastic, thanks for sharing with us at Rainbow Lady's Challenge this week. Elizabeth x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...