Volgers - Followers

vrijdag 2 december 2011

Art Specially Event Zeist 2012

Ik heb meegedaan aan de wedstrijd van Art Specially en een kaart ingestuurd. De winnaar komt op de flyers en posters etc. voor het te houden Art Specially Event 2012 in Zeist en wint een arrangement voor dat weekend. En al viel mijn kaart niet in de prijzen, het meedoen was al zó'n leuke uitdaging!

De winnares is geworden Marja de Visser ( <---klik op haar naam om haar blog te bezoeken) met een prachtige gestempelde creatie...ook hier vandaan van harte gefeliciteerd Marja!!!

Dit was mijn inzending voor de wedstrijd van Art Specially:

4 opmerkingen:

Saskia zei

Wow, deze is toch ook heel erg prachtig, Alie!

Marja's Stamp Addiction zei

Deze is echt schitterend Alie. Pracht combinatie en kleur. SUPER. Bedankt voor je lieve woorden op mijn blog. Ja ik heb gewonnen en vind het super. Het staat inmiddels op mijn blog. O ik zie net dat er bericht van je binnenkomt.
lieve groetjes Marja

Silvia(Barnie) zei

How cool, looks wonderful.

Anoniem zei

hoi Alie

Hier is maar een woord voor SUPERRRRRRRR

Groetjes Janny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...